Szanowni Państwo,
Przypominamy o rozliczeniu realizowanych przez Państwo projektów w ramach grantów:
– pt. „Realizacja przedsięwzięć i inwestycji służących zachowaniu dziedzictwa lokalnego oraz promocji obszaru objętego wdrażaniem LSR LGD PROWENT, w tym produktów lub usług lokalnych” (publikacje, zagospodarowanie obiektów dziedzictwa lokalnego, wyposażenie w przedmioty i urządzenia umożliwiające kultywowanie miejscowych tradycji, obrzędów i zwyczajów, zakup strojów ludowych),
– pt. „Podnoszenie wiedzy społeczności lokalnej z obszaru LGD poprzez organizację konkursów, warsztatów, wystaw, wyjazdów studyjnych o tematyce bezpośrednio dotyczącej ochrony środowiska i OZE” (wyjazdy studyjne, konkursy, wystawy i warsztaty o tematyce ekologicznej).
Zgodnie z zapisami Procedury Wyboru i oceny Grantobiorców w ramach projektów grantowych wraz z opisem sposobu rozliczania grantów, monitorowania i kontroli – przypominamy:
– Rozliczenie grantu następuje po złożeniu przez Grantobiorcę do LGD wniosku o rozliczenie grantu (w terminie określonym w umowie o powierzenie grantu / aneksie),
– Grantobiorca składa do LGD wniosek o rozliczenie grantu w wersji papierowej i elektronicznej wraz z wymaganymi dokumentami niezbędnymi do wypłaty środków finansowych z tytułu pomocy, potwierdzającymi spełnienie warunków wypłaty pomocy, których wykaz zawiera formularz wniosku o rozliczenie grantu, w terminie nie późniejszym niż 21 dni po zakończeniu realizacji grantu,
– Grantobiorca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z wnioskiem o rozliczenie grantu dokumentacji potwierdzającej zrealizowanie operacji, a także faktury, rachunki, noty księgowe, wyciągi bankowe / potwierdzenia przelewów, egzemplarz wydanych materiałów promocyjnych, wizualizacje, dokumentację zdjęciową, protokoły odbioru robót budowlanych, kosztorysy różnicowe, protokół odbioru robót / montażu / rozruchu maszyn i urządzeń / instalacji oprogramowania itp. oraz inne dokumenty potwierdzające realizację zadania.
Autor