Partnerstwo dla Rozwoju Obszarów Wiejskich
Ekonomika – Nauka – Tradycja „PROWENT” Lokalna Grupa Działania
ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec
tel. 17 773 18 90
e-mail: biuro@lgdprowent.pl
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO PRACY W BIURZE LGD
Partnerstwo dla Rozwoju Obszarów Wiejskich Ekonomika – Nauka – Tradycja „PROWENT” Lokalna Grupa Działania, z siedzibą ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec, ogłasza rekrutację na stanowisko pracy: KIEROWNIK BIURA
Na wolne stanowisko pracy w biurze LGD PROWENT kandydować może osoba, która:
Cel stanowiska: całościowe zarządzanie biurem
Zakres obowiązków:
Zakres odpowiedzialności: Kierownik biura ponosi odpowiedzialność za sprawność i realizację wszelkich prac wykonywanych przez biuro LGD
Wymagane kwalifikacje na stanowisko: Kierownika biura
Wykształcenie*: wyższe
Doświadczenie*: udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji projektów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej, udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu
Wymagania formalne (w tym kursy, szkolenia, certyfikaty)*: bardzo dobra znajomość dokumentacji Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz 2014-2020, wiedza z zakresu funkcjonowania instytucji europejskich oraz procesu decyzyjnego UE
Umiejętności:
* nieuzyskanie punktów w kryterium wykształcenie, doświadczenie, wymagania formalne(w tym kursy, szkolenia, certyfikaty) oraz kluczowe umiejętności eliminuje kandydata do stanowiska.
Warunki pracy:
Wymagane dokumenty
Do konkursu dopuszczani są wyłącznie ci kandydaci, którzy złożą w terminie wszystkie dokumenty wymagane w ogłoszeniu o naborze, tj.:
CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).”
Opis stanowiska wraz z zakresem czynności oraz wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji, wiedzy i umiejętności zawiera załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia tj. Opis stanowiska pracy.
Termin i miejsce składania dokumentów: wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 05.11.2024r. w Biurze Partnerstwa dla Rozwoju Obszarów Wiejskich Ekonomika- Nauka- Tradycja „PROWENT” Lokalna Grupa Działania, ul . Sienkiewicza 1 39-300 Mielec
w godzinach pracy Biura: od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00,
tel. (17) 773-18-90.
Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty należy przekazać w zaklejonych i opisanych kopertach z podaniem stanowiska pracy i adresu zwrotnego kandydata aplikującego wraz z telefonem (wyklucza się przesyłanie ofert drogą elektroniczną).
Konkurs na stanowiska pracy w LGD PROWENT jest dwuetapowy:
I etap konkursu: po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, Komisja dokonuje oceny formalnej ofert (kompletność wymaganych dokumentów), odrzucając oferty niespełniające ustalonych wymagań formalnych. Kandydaci, których oferty formalnie będą poprawne zostaną dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego.
II etap konkursu: każdą z zakwalifikowanych do II etapu konkursu osób Komisja zaprasza na rozmowę kwalifikacyjną, powiadamiając kandydata telefonicznie o terminie, miejscu i godzinie rozmowy. Wybrany kandydat na stanowisko jest niezwłocznie zawiadamiany o tym fakcie w stosowny sposób, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od daty podjęcia ostatecznej decyzji.
Mielec, 25.10.2024r.
Autor